Teal Moustache

Egna frågor och svar

Känner mig sjukt dålig när jag knapt bloggar :( Har nog inte planerat något inlägg och om jag bara skriver ut från hjärtat (vad fint de låter) så varför inte bara hitta på några random frågor som jag kan svara på och lägga in bilder.

Vad ska du göra imorgon?
1. Blodprov (utan mat i 12 timmar O.O)
2. Wollyboll på gy
3. Samling i skolan, Sweitcharen (stavning??*) ska ha något program för oss
4. Städa skolan
5. Hemma?
6. Rensa kameran

En bild på dig som är över ett år gammalt.

Finast.....

Favorit färg?
REGNBÅGEN!!!
-Men aldra aldra aldra finaste är mörk lila

Fobier?
Hissar
-Kommit till med tiden, vet ej varför.
Ormar
-Från en händelse.... :3

Vem talade du senast med i telefon?
Sondris [blogg]

Favorit film?
-Back to the future (alla 3 filmerna)
-Men in black (alla 3 filmerna)

Längtar du till din födelsedag?
Yesss!
9 dagra kvar (kl 23:40) snart bara 8 dagar kvar.

En bild på dig och 1 syskon.
Vilken serie såg du senast och när?
-Idag, New Girl.

Favorit dricka?
-Natur, Mandarin-Apelsin
(ren naturlig smak ;))

Vad twittrade du senast?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
Har du flera bloggar?
Denna och http://everydaysims.blogg.se

Favorit bild på dig.


Något du ser fram imot?
-Imorgon
-Skolavslutning
-SOMMARLOV
-Emmas♥ diminsions fest
-Emmas födelsedag
-Min födelsedag
-Presenter (hihi min mamma är inte bra med de här hemligheter)
-Ninas♥ födelsedag
-Vår gemensamma fest och tårta, YEYY
-Ny mopo??? (min är död)
-Sommarjobb = pengar.
->Tampere
->Helsinki
(varför säger jag alltid städer på finska???)


Något man inte vet om dig?
- Jag är väldigt konstnärlig och jag ärver det av min mamma, mina kusiner, min mormor, min faster och min pappas farfar.
-jag släktforskar, kan namnen på alla mina småkusiner (har inte ens träffat alla) och föräldrarnas kusiner + vet vilken by de bor. Jag har gått så långt tillbaka i tiden så att släktböckerna räcker inte till. Min morfars släkt är från helsinki trakten på 1500 talet. (enda jag som har koll på sånt i min familj)
-Jag är naturligt vig, princip smma med mina syskon.
- har haft 2 kaniner, 1 katt och 4 höns.
-Jag är sån tråk person som lever bara hemma, har 1000 och 1 traditioner.

En galen bild.
 Alla har ju de här fjolloga i sitt liv.
 
Är du liknadan nu som när du va liten.
-panlugg och brunt långt hår, ja.
-Jag är barnsligare nu än när jag var liten :s
Jag har hört att folk som var seriösa som barn blir barnsligare med åldern... OJJ DÅ!!!!

Någon som alltid gör dig glad.
Richi ♥ My true love ♥
 
Favorit sommar mat?
-Regnbågs glass
-rabarber paj
-rabarber
-Strössel

Bästa vänner
Från högis: Jen
Längst: Emma
I Skolan: Sonris

Hur många frågor har du nu?
Hm ska räkna... 21 med denna.
 
Sista, en ovanlig "talang" du har?
Där är jag bara 2 meter upp men jag har max kommit upp till 3 m upp. Aww bästa dagen i mitt liv <3

Nu gick jag o sov, baaaiiii. Ha en bra dag :D
Nattinatti. Dröm Om Mig -Jag vet att du vill ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennuli

Hihi, nu ska ja ''mobb'' dig lite; fö ja tycker att du å din lillsyrro liknar på hande 2:a bildin :3 ;)

Svar: yeyyy, va snäll du ji O.O
Marianne

2013-05-31 @ 13:08:30
URL: http://jennulih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0