Teal Moustache

Allt på G

 
Halloj Halloj
De blir lite svagt här nu för jag jobbar på en ny fräch design, då menar jag också designen och inte bara headern som de brukar vara när jag säger att jag gör något nytt. Nejj nu har jag haft denna hämska stilmallen 1 helt år och jag måste göra något åt saken!
 
Dessutom har jag knapt tid med designen när jag dejtar mina läxor ._. Allt som ryms in i min lilla skalle är oron till engelska orden, essän i psykologi, modde föredrag och argumenterande texter. Jag exploderar, bokstavligen O.O
 
Sori för ett ofärglatt och tråkigt inlägg
 
Bara för att jag älskar skiddag och slalom är mitt liv. YAY! :D och att jag ser så himla snygg ut på den bilden, otroligt xD (Instagram: Fnati96)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0