Teal Moustache

Marianne i molnen

Varge lördag har blivit en vana att fara med pappa, markko o. mella till polishusets gym. Nåja, igår var det lördag ^^ Och mina armar är döda, men de är inte min point just nu x)
 
(fotograf: pappa, kamera: min mobil)
 
gräjjen är att jag är inte nöjd över att jag sitter där utan otroligt nöjd att jag kom upp dit utan exta hjälp, alltså het själv, jag menar de kanske inte syns just där men jag sitter över 2 meter högt upp.
Makk sa att de är väll den lilla gräjjen jag är bra på ^^ Lite vad man blir glad och har snäll bror :D
De är så roligt att ha känslan att man är bra på något så jag längtar stor till nästa lördag och då ska jag ta med måttband och se hur högt upp jag riktigt kommer :D #HappyMarianne :DD
Kanske ett nytt bildbevis kommer då? ^^
 
Ha de braa, sov golla sött och har bättre drömmar än mig, öhöhöh ;3
//MissDumboFnati


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0