Teal Moustache

Svar på kommentar



Sv, Dags att få sanningen fram ;) Jag är inte vegetarian, men äter inte mycket kött. Varför? jaa duu... har nästan alltid varit så, jag tycker både synd om djuren så plågas av oss människor och jag har aldrig tyckt att det är gott. Om jag inte skulle vara sjuk så skulle jag högst troligtvis vara helt vegetarian nu. De kött jag äter är malekött (köttbullar, biff, sås till spagetti o.s.v), grillkorv, fiskpinnar och grillad lax som pappa gör. Och till smörgosar kan jag äta paprika medvurst och lite gräslöks leverpastej -bara för att man knner inte så mycket av smaken när de är annat tillägg med :)

Fråga gärna frågor av mig men ni vet väll att jag använder också blogresponse?


Finns i menyn. Har samma frågelåda som jag hade i min gamla blogg.
Svarar inte på för personliga frågor, bara så ni vet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0