Teal Moustache

dåligt humör

Nu mår jag lite dåligt, inte dåligt att jag ska spy och så utan dåligt som... annors. Mitt humör har slocknat, för jag har kommit på en sak. De gångerna jag är på dåligt humör så brukar jag inte vilja blogga. Här ska de va färgglatt, hyprikt och skojjigt. Men alla personer har nån gång en mörkt, jag har de ofta men nu är det förfärligt. Dessutom så skriver jag här för att få kännslor ut skrivet just nu. Jag tror att jag snart ska fara och sova eller fortsätta se vampire diaries. Bäst skulle de nog vara att sova men jag kan inte låta bli ^^ 
Just nu vill jag träffa betydelsefulla människor, tyvärr är de runt om i landet. Vissa är no inne på fb, men jag vill träffa face mot face. För de är de ända personerna som faktist förstår sig på mig. På allt!
 
Arkiv bild
Jag får nästan tårar i ögonen när man ser bilder på sig själv när man är glad och har de roligt, men ändå en bild som är någo lunda bra ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0