Teal Moustache

Happy birthday to me ^^


Igår klockan 18:21 var de exakt 16 år sedan jag föddes. De var 8 juni 1996 på en lördag (pappas namnsdag), min mamma hade varit på sjukhuset en dag före jag föddes och pappa skulle igentligen ha haft nattskift. Mina föräldrar har bott en vecka före jag föddes i Korsholm.  

Har faktist haft en otroligt bra dag igår, firade min födelsedag i Helsingfors med mina nya härliga vänner och kladdkaka. Tårar i ögonen och mycket kramar när man lämnade stället. Var bara där i 5 dagar men vi blev som en familj och de var troligen den bästa veckan i mitt liv ♥ Kiitos ^^



Kommentarer
annahoj (:

grattis i efterskott <3

2012-06-10 @ 13:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0