Teal Moustache

hejhej (:

Godagens små folk, hur mår ni idag då?
-Jag mår helt ok om ni undrar.
Söndag idag, skolan imorgon och Engelska prov på tisdag :/ Jag + engelska = problem
Precis som med finska och svenska, jag förstår men jag kan inte tala :s
Okejj,, no kan jag prata, och när jag pratar så då kan jag inte sluta :P Men jag talar som inte ordenkligt xD
Nu orkar ingen läsa om mina språk problem längre så vi byter samtalsämne


Snabb webcam bild på, inget smink.
Syns bätte åtminstone vad jag har gjor till håret :)
Och ni som tycker att jag inte passar i pannlugg så ta de lunkt. Den växer mycke snabbare än rästen av håret. Minns så bra av de från förra gången xD
Har nog inte något att säga i första taget men gjorde ändå ett inlägg, ska också fixa de i andra bloggen http://JenAnn.blogg.se Och efter de så ska jag fixa min engelska bok på ännu en dejt ._.
Byee♥


Kommentarer
Madde

Såå snygg design och header och allt! :D

2012-03-19 @ 22:17:58
URL: http://blivandefrissa.webblogg.se/
annahoj

jätte fiint hår :D:D (L)

2012-03-22 @ 16:32:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0