Teal Moustache

Upp och hoppa, små loppor



BILD I REPRIC!

Ny daaag idaaag :P
Och jag har matte prov att ta undan. Kommer väll att gå helt ok. Alla andra har nog redan gjort de men jag var bort förra vedckans fredag så. Så jag missar musik -.- igen. (de har jag gjort nu i 2 veckor)



hahahaha, jen minns du detta???
Gamla msn tider.
Denna bild uppkom i 7:an om jag minns rätt så var det meps som uppkom en liknande bil i Jennulis kaländer. Och sen så gjorde jag en denna ↑ på msn någon gång på vårterminen i 7:an xD

Okej men du börjar klocka bli så pass mycket så de är bäst att gå och söka fram kläder och ögna igenom matte provet igen för jag värkligen få bra nu!!!



Kommentarer
MEPS

ACK så konstnärligt

2012-03-22 @ 12:28:28
URL: http://happiface.webblogg.se/
Anonym

Japp de gör ja, haha xD

Hu gick prove? :D

2012-03-23 @ 18:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0