Teal Moustache

Kom just hem

Blir ett livs fakta inlägg nu, hehe xD
Nej men jag kom just hem från filmkvälen. Den var awesome ja ^^
Vi gjorde en liten film som ni faktist kan ta del av sen. ;'D ehe, kanske


Dagens jag :)
En bild när man faktist ser normal ut :D Vilket gör mig glad, för såna bilder brukar inte bli bra ^^

Lägger in filmkvälls bilder sen imorgon om jag hinner, för nu gott folk ska jag och sov. Och imorgon blir de 100% provläsning!

Btw, TACK FÖR ALLA KOMMENTARER!!!
kolla fast själv hur mycket kommentarer jag har fått på de senaste inläggen♥
(Okej, runt 0-4stycken på varge inlägg. Förutom ett med 10)
U MAKE MY DAY!♥ :D


gammal arkiv bild men man blir fortfarande lika glad när ni gör goda prestationer ^^
FORTSÄTT I SAMMA STIL! :D


Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din vecka varit? :)

Jag har en dröm att bli en berömd skådis och kläddesigner så kolla gärna runt lite i mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-06 @ 16:43:41
URL: http://jaasses.webblogg.se/
annahoj (:

söta marianne :3

2012-05-07 @ 18:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0