Teal Moustache

mopo till GW -dagens inköp!

Jag och jen for idag första gången med mopo till GW och de var apsålut inte sista ;) Gälet roligt och sen helt hyper hos oss och ännu värre hyper på vägen till Jen. Eller ja, jag följde nog bara halvvägs när vi bor ca 10 km ifrån varandra. Vilket är lite synd. Kännslan när man kör i främmande korsningar och en massa rondeller vid GW och en massa trafik. "Lite vi e PRO!"


Allt är köpt i seppälä förutom ben&jerry xP
Lite dålig shopping dag när man inte hittat mycket men jag älskar tröjjan och man fick 3 leggins för 2. Ganska najs! :D Och ni vet ju mig- FÄRGGLATT! :D


Kommentarer
Jossa :)

Sv: Hahah okej xD Kvällsnöjen, I rampljuset, Husdjur, Leva livet, Drömjobb, Destination världen & stadsliv X) Vilka haar du? ^^

2012-05-17 @ 16:28:55
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
JEN

Hihi, Lite vi e prooo ;D

2012-05-18 @ 09:21:49
URL: http://jenann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0