Teal Moustache

Test juttu

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? typ kompisar i skolan och syskon
3. Hur lång är du? ca 175
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Men in black 
5. Vem ringde du senast? Samja, men hon svarar inte D:
6. Vem ringde dig senast? mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "H&m" -heh intressant, jag vat ;)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nån timme sen
11. Vilken ögonfärg har du? blååå
12. När vaknade du i dag? halv 8
13. Vilken är din favoritjulsång? Hm vet inte
14. Vilken är din favoritplats? här ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm, vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja du, vem vet vad jag har hittat på då
17. Vad skrämde dig om natten som barn? någon som tyngde en vass kniv igenom mina fötter när jag skulle sova.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hm, konstigt nog så minns jag inte
19. Hur stor är din säng? jag årkat inte meta min säng
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en natt tröjja, underkläder och strumpor :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? bara här
24. Vilka städer har du bott i? ja bor på laande å jäter höjje ^^
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? stumpor
26. Är du social? njå tyvärr
27. Vilken är din favoritglass? ben&Jerrys 
28. Vilken är din favoritefterrätt? kanske kladdkaka
29. Tycker du om kinamat? VÅRRULLAR ♥
30. Tycker du om kaffe? går väll men njää
31. Vad dricker du till frukost? mjölk!
32. Sover du på någon särskild sida? på magen eller höger
33. Kan du spela poker? kunde, minns inte längre 
34. Tycker du om att mysa/kela? jaoo
35. Är du beroende av något? Allt möjligt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp 
37. Vill du ha barn? nå inte nu iallafall
38. Kan du några andra språk än svenska? finska och engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ne, jag va så pass bra i skick så jag fick åka taxi istället
40. Föredrar du havet eller en bassäng? beror på
41. Vad spenderar du helst pengar på? som en typisk flicka skulle säga, kläder
42. Äger du dyrbara smycken? hm konfirmations presenterna var säkert dyra
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? mm, vet int riktigt
44. Kan du rulla med tungan? o ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? min småkusin och min kusin
46. Sover du med gosedjur? barbapapa!
47. Vad har du för ringsignal? nån dj next to summer heter de väll..?.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? om man har en yngre syrra så jaa
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt rum är rosa, inte rött.... söker.... ja, jag hittade mina röda byckor :D
50. Flirtar du mycket? hhah nä
51. Kan du laga mat? NEJ! 
52. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? Nix, Im a good girl
53. Vilken var den senaste boken du läste? seriöst, jag...läser? Ojjojj
54. Läser du dagstidningen? nejnej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? varje dag :P
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? nrj tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en glad solros
59. När var du och handlade senast? minns inte, men imorgon
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? min mattelärare i 7:an och 8:an
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? på nå läger, 2 eller 3 nätter
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? mamma (:
63. Vad lyssnar du på just nu? ljudet va min tomma skalle och musik ^^
64. Har du varit med i tidningen? japps
65. Vad är det konstigaste du ätit? damm! och mitt läppomada, jätte naminam
66. Vem såg dig dansa senast? haha min bror xD
67. Vad är det för färg på din tandborste? MÖRK-ROSA!
68. Hur imponerar man på dig? ja, tyvärr alltmöjligt
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? barbapapa
70. Har du någon piercing? nope :/
71. Din största vinst? 20 kronor när jag var i sverige
72. Civilstånd? singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? typ facebook, twitter
74. Är du fåfäng? mhh
75. Ångrar du någonting du gjort? JA!
76. Hur gammal är din pappa? 44!
77. Vilket är ditt drömjobb? De tänker jag int is säga
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Säkert
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? 1 katt, 2 kaniner + kaninungar, 4 höns
80. Berätta tre saker som dom flesta antagligen inte vet om dig? 1. Jag äter mitt läppomada, drågande men gott 2. Jag ska till RAX imr med nå vänner 3. 
81. Svär du ofta? nej!
82. Sverige när det är som bäst? sverige är aldig bäst x))
83. Kan du åka slalom? Yes, And I Love it ♥
84. Vad har du ätit i dag? MAt
85. Vad har du för utbildning? grundskolan
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina läppar! 
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Allt annat än läpparna
88. Vilken är din bästa egenskap? ojj, om jag hade en egenskap
89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag är dum? :/
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Mommo och moffas föräldrar och fammo och faffas föräldrar 
91. Saknar du något? JA D:
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? klart de är 
93. Vad gör dig ledsen? Mitt fail jag har i magen
94. Vad gör dig glad? När folk finns för mig
95. Har du varit gift eller förlovad? nå nej inte än
96. Vad ska du göra i helgen? läs på prov D:
97. Vad är det knasigaste du gjort? Vem vet, vem vet
98. Vad har du för intressen? konst
99. Vem är din förebild?Mommo
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?  typ sova..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0