Teal Moustache

D-A-G-A-R-D-R-I-V-A-R-E

HejjjHopp
-Skolan just nu, ensam. Fick int va med på gympa idag :/
-Ska ti stan med Sondris och Jen efter.
-Målar byxor hemma, bild kommer när de är klara :)
-Sori för jag är den oaktivaste männsika i värden, är typ bara en dagardrivare nuförtiden.
-Mitt hår har en fin hårfärg när de e skitit :P
-De här tangetbordet behövs oljas o.o
-Om ni undrar var allt räändom kommer ifrån så skriver jag att udda som plåppar upp i huvu ;D
-Ena väggen här i datasalen är om målad blå, NAJSNAJS
-SUBWAY IN MY ♥
-Drägel
-Min säng luktar bränt hår i morse :P
-Jag har en svart arm idag, byx måling på G
-Nu är jag tom på random stoff :/
-LALALALALALALALALALALALALALA
De e typ så najs att man kan ta bilder från sin instagram till blogg.se -Mommos chokladpuddin MMMMMM.....drägel..... :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0