Teal Moustache

Random inlägg- igen

-Nu kommer ett sånhe random inlägg där jag skriver ner allt som ploppar upp i huvu :D
-Jag är mätt! -Mamma gav mig typ världens största fukost :P 
-Och så har jag sjukt överallt. Pappa, markus, mella och jag for till gymmet i polishuset igår och nu idag är hela jag DÖD. ajjj....
-Min mommo är bäst <3 hon ska hjälpa mig få min 2 drömm i uppfyllelse
[-1 drömm, byxorna jag målade]
-Jag håller på att klipp ihop en film, kommer ändå ta en stund tills den kommer upp på bloggen, pga min lathet.
-Min telefjonk skulle behövas laddas.
-Såde
-Jag har 26 följare på twitter, int så mycke men ändå...mer än på bloggen :P
-tänk de fanns en tid där jag hade typ 40-80 besökare varge dag ^^
-Och nu hör de till ovanligheten att få över 10 ^^
-Ingen kan beskriva min glädje
-Mommo är bäst!!!!!!!! :DDDDD
-Min mamma sa att jag påminner om hennes en vän hon hade i tonåren O.o
-ojj hmm tack...?
jag måst ut och fota idag före de blir mörkt. ->Ska skicka bilder in på mega.
-alltså mina maga muskler, öhöhöhöhö.
-ÅÅÅ Jenifer, logg in på skype.....
-denna lista blev lång
-Jag sitter obekvämt
-Nu kom markus upp.
-Nu gick han ner
-Hur ork folk ut och skid, man ser typ 30 varge dag skida förbi här.
-Just ja, en gång varge vinter brukar jag gå till andra sidan av frjärden och tillbak. Ha int gjort de iår ännu.
-Nu kom han upp igen 
-Och nu gick han ner O.o
-gäsp
-Ojjojj, lång lista.
-Va gör han här upp igen...???
-Mina kaktustar bara växer :D
-Vad säger ni om jag skulle göra en video om min pensel samling? xD
-Lalalalalalala
-De här skulle jag kunna göra hela dagen!
-Nu gick han ner
-Ganska bra motion det där :P
-Jag bor i narnia, avis?
-Mohahaha, nu ska jag ta foto på mina strumpor ^^
-Baiiiibaiii, posiposi<3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0