Teal Moustache

Äger jag ett golv?

Min mormor och morfar är awesome, de städade mitt rum helt frivilligt idag... ;o Och att de gick på en dag visste jag inte ens ;o Men nu ska jag nog försaka ha de så här fint rum så länge som det bara är möjligt.


Tänk att jag äger ett golv i mitt rum, otroligt!
Jag vet, jag har inte så fint rum, valde tapeterna när jag var 3 år... :P Och sen har vi aldrig hunnit byta, skulle annors ha vit och lila. Men de bra är att barbapapa passar ganska bra in hit. Ska faktist fixa en tavla in hit så :D





Kommentarer
JEN

OTROLIGT ROLIGT! ;D Har du ett golv?! O.o

2012-04-05 @ 15:07:43
URL: http://jenann.blogg.se/
Emma

Ja gillar ju it precis dina tapeter ti 100% men om du skaffar nytt så la 1½ vägg eller nå lila å resten vitt, å ja lovar, barbapapa sku pass hu bra som helst in i he :D

2012-04-05 @ 19:15:14
URL: http://dysmeli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0