Teal Moustache

Emmas kalas vid rax

Heeej. Igår blev de varken provläsning eller bloggning xD Först vaknade jag kl8 för att ta medicinerna men va så trött så jag somnade om på nytt. Sen kom pappa in och fråga vilken tid jag skulle till rax idag och om jag inte borde äta morgonmål och ta medicinerna. Halv 2 sku jag vara där, morgon mål kanske lite och medicinerna har jag redan tagit. På med kläderna och ner för att äta lite smått sen så ringer mamma "jag hämtar upp dig om 15 minuter" Jag "Vahh??, vad är klockan riktigt??" Nå jaa, man hann mycket den morgonen, sen så haltade man över halva stan till rax ;)

Min kompis har fyllt 16 år men har inte haft tid att fira med vännerna så de blev i rax och där satt man i ca 3 timmar xD

hoppas de var okej att lägga upp en bild av födelsedags barnet på bloggen :D
(säg till om du inte vill vara med ^^)


Golla heidi på bild :D





efter all den mat så blev man bjuden på tacopaj och blåbärspaj hos meps. Bilder kommer sen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0