Teal Moustache

God morgon :)


De är ju bra att man kan använda sig ut av samma bilder vid typiskt likadant inlägg på morgonen eller andra samman hang. tuppen upp, en minut kvar tills 7 ;) Börjar dagen mad att mamma ska till jobbet, därför är jag vid datorn nu. Inget vet vad jag gör... hehe
Ojj, nu är klockan 7 ;) (finsk tid då)
Men dag blir de som en helt vanlig tisdag, 2 timmar modde, 2 timmar husli, sammhälls och studiehandledning. Sen när jag kommer hem så blir de finska prov läsning. Och så måste jag måla klart till bildkonst, hmm :s
Ojj, nu hör man en förbannad markus vid telefonen där nere. Ska nog klä på mig nu, kanske platta håret och sen äta något. Ha en riktigt bra dag, hörs troligtvis först imorgon (via bloggen)
Byeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0