Teal Moustache

Me Gusta Filmkväll :D


Denna bild tänkte jag nu använda varge gång vi har haft filmväll och ska ladda upp bild, bara ändra där nere hos meps om vi hade någon annan stans ;)
Vill ni se normala bilder?? :D


Meps vet hur man använder en vitlökspressare


Suddiga änglar på bild med Nea, Lelle och Tintin :D









Jag och Lelle


lånar beckas blixt


intressant?




kebab grabben :D

[säg till om någon av bilderna ska tas bort]
Mycket mer bilder har jag faktist inte, så njut av de här tills nästa filmkväll kommer ;) Vi såg på fredagen den 13:onde, den var väll sådäär. Ej riktigt min smak, förutom på slutet när jag sitter och gapflabbar x'D


Kommentarer
Meps

får jag snatta några bilder? :) dina blev så bra! :D



vatå alla filmkvällar är ju hos meps höhö

2012-04-02 @ 15:03:15
URL: http://happiface.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0