Teal Moustache

Tråkigt vanligt inlägg....

Jag veeet, men nån gång behövs de vara tråkig blogg stämning.
Jag gillar mera att ha en rolig blogg men de känns ibland helt förfärligt när man försöker undvika tråkighet, kännslor och tankar.
Och vem har sakt att de ska undvikas? Ingen, de är bara tråkigt att läsa ;)
Alla kanske inte tycker såå men de gör åtminstone jag så ^^

Jag har åkt mopo första gången för iår idag. Gick braa och NEJ jag kommer INTE ut och kör med er (vänner) nu på länge ännu. Personlig orsak, kanske tar de sen -.-
Sen imorse har jag hunnit vara i kyrkan. *fundersam stämning?* Meen, jag har blivit klar hjälpledare nu så nu är jag välsingnad och får jobba lite smått innom församligen *stolt mening* xD
Har varit på min lill kusins kalas som fyller 1 på torsdag Grattis i förskått :D
Tillbringade tiden där med små skrattande, pipande, springande kusiner då. De är alla yngre än mig... så är de med pappas släkt, jag är typ älst av de som är i min generation. Och pappa är älst i hans generation.

Men nu kommer goda nyheter!!! JAG SKA FÅ BÖRJA RIDA VARANNAN VECKA!!!
om de blir något av kan ingen svara på, men jag ska försöka. Jen får hjälpa mig att tvinga mig med! :))

På tisdag är de 1 maj, då ska jag försöka komma till stan.
Sen på lördag är de filkväll igen men denna gång hos sondris.
Imorgon får man sluta 12 från skolan, vilket blir ganska skönt och chill dag!
Vissa är lediga imorgon, men de skiter jag fullständigt i. Vi har så chill dag imorgon så de är lungt ;D

Nu blev det väldigt långt inlägg....hehehehe.
Ska försöka att inte göra så många tråkiga inlägg, några gånger i månaden max (:

Och för att fortsätta med den tråkiga stämningen så ska jag inte lägga upp någon bild! bara för att jävlas :'D
Ha de super och godnatt!



Kommentarer
ebba (:

Sv; tack så jättemycket :)

2012-04-29 @ 22:13:46
URL: http://eebbaaa.blogg.se/
Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-6.html#comment

2012-04-29 @ 22:45:59
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0