Teal Moustache

9 sanningar om mig

 
1. Jag gillar att lär mig nya saker på gimp och redigera dem riktigt fina ;)
 
2. Omöjlighet att göra en julkaländer för mig :/ Jag kan inte ens öppna en choklad lucka i min julkaländer varge dag O.o
 
3. Jag har länktat till julen sen slutet av augusti, helt otroligt. Aldrig gjort det förr, inte ens när man var typ 5 år :P
 
4. Jag bråkar mer med min syster än min bror. Visst bråkar jag med min bror men de är bara att man ropar fula saker, slår lite och thats it. Men med Mella kan vara förbannad på henne några dagar.
 
5. Jag skojjade och sa att jorden går under 21 12 2012 till familjen, de blev ganska sura på mig, men jag berättade hur de ska hända i min fantasi så i ett skäde trodde jag nästan själv att jorden skulle gå under xD
 
6. Jag gillar inte mina namn, därför så försöker jag komma på fina smeknamn, men ingen har en vana att kalla mig dem ._. Så jag börja väll anta att de är okej att säga Marianne, Anne och ibland även Mariann, fast jag hatar de. Ibland har jag tänkt att man skulle kunna ändra sina namn men jag skulle inte vilja göra mina föräldrar så besvikna.
 
7. Jag är väldig självik och jag hatar de :(
 
8. Jordgubbssaft är de värsta jag vet i saft väg, därimot älskar jag päronsaft :D
 
9. Varge gång jag säger nå flummigt så brukar Jen alltid säga "Nå ja, hon har ju ändå varit blond" Visst blev man int så glad när hon sa de men nu tycker jag att de är riktigt roligt C: Visst, jag har varit blond, när man ser på bilder från den tiden så ser jag hämsk ut, men när jag en gång hade mitt blonda hår tänkte jag att jag aldrig sett bättre ut :P Jag vill ha lite ljusare hår än vad jag har nu, men jag skulle inte vilja förstöra det heller så jag låter de vara ^^
 
 
 
 


Kommentarer
Jen

Hehe, min lilla blondi :3

2013-01-05 @ 20:33:35
URL: http://jennulih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0