Teal Moustache

R.I.P Ludde 7 år 21.9 2011

Ett år, ett riktigt år. 365 dagar. Sorsen dag. Jag minns jätte bra Jennulis reaktion när jag sa att nu är de första gången i mitt liv vi har utan husdjur i familjen. Och nu har de redan gått ett år!
 

 
  
 
Inlägget som jag skrev för exakt ett år sedan: http://annuli.blogg.se/2011/september/rip-ludde-7ar-219-2011.html#comment
 
Där finns typ en massa bilder på Ludde. Jag gråter när jag läste de inlägget D': 
Somsagt, Jag fyllde 8 år. 2 kaniner till födelsedagen. Jag var överlycklig. Jag fick också ett par riktigt höga styltor som pappa gick med runt huset xP Vi trodde då att vi hade två tjej kaniner. Molly och Mimmi. Molly var min och Mimmi var min brors. En dag då låg då en massa kaninungar. Så vi fick börja med att fixa en till bur. Och de visade sig att Molly var en pojke, Nå mamma sa att han ska heta Ludde då. Ett namn hon har alltid velat ha på en pojk hund. Men jag kallade mest honom till LuddeGubben ♥ Sen 2009 kanse byggde morfar, ibland jag och min kusin nya vackra bra burar. Vi fick mycke råttor och så i de gamla. Visst han var gammal och alla kommer nån gång att få tiden att sluta. Synd är nog de att folk som gjädjas och har minnen av personen/djuret är grymt ledsen.  Samma sak med vår katt när hon dog, hon var min storesyster....
 
Okej jag ska sluta skriva så man inte drunknar i sina egna tårar. 
God natt♥
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sanni (sorry)

Hödu a vet hur de e < 33 några dar sedan var det också ett år sedan min lileskutt är död. < 3 finns < 33333

2012-09-22 @ 20:04:05
URL: http://sannisblogg.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0