Teal Moustache

Oioi finurliga jen

Jag och Jen har på webcam sitter och talar via skype på samma gång vi båda spelar sims. De är ganska kul, sitter och tala va vi gör på sims "Men fa å ät nudå" "oho nu händ hede" "haha du sku ha sitt dehe" "men din lilla skit fa å sov" "HAH nu dog hon" och en massa såna meningar ^^ MEN jag läst upp ett kärleksbrev som min sim hadd fått på posten och de lydde något såhär: Jag skickar detta till dig, hoppsa du gillar de, ring mig. Nå jag läste meningen högt till jen då och efter några minuter så ringer min telefjonk. Kollar vem som ringer och "Jen varför ringer du ti mig???" "Men du sa ju, ring mig" ._. Jååoopp, just så. xD


Kommentarer
Jen

Ahahah, bäst xD

2013-02-27 @ 23:56:20
URL: http://jennulih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0